Esilaninannesi_ asaf23 gayet iyi cok sukur olmasi gerekenin uzerinde almisti 2 aylik kontrolunde doktorumuzda sma dan devam edin dedi
Haydinn asaf23 yani ideal kilosunu ay sonu alıyorsa dışkılama problem değil canım endişe etme bir dahaki kontrolünde doktoruna da danış içim rahatlasın
asaf23 Haydinn çok teşekkür ederim öyle yapayım bu ay meme reddi ve aptamille desteklediğim halde sadece 100 gr almış da o yüzden 🫶
Lilysa asaf23 aptamilde hep kaka rengi yeşildir hippte ise bağırsakları alışana kadar ilk bir kaç gün yesil yaptı ama şu an normal rengine döndü. Ben oldukça memnunum hippten