asaf23 kizim 2.5, aylik sadece mama ile besleniyor ilk basta aptamil kullaniyorduk cok gazlandirdi ve kabiz yapti 4-5 gunde bir falan yapiyordu sma optiproya gectik anne sutune en yakin ve icerigi en temiz mamalardan biriymis simdi cok sukur gunde bir veya iki kere yapiyor ishal de yapmadi biz memnun kaldik tavsiye ederim