Havlu üzüleyim ısıtın karnına koyun ,atak haftalari daha da zor oluyor .benim bebeğim de gazli kaç çeşit gaz damlasi denedik bir arada kullandik çöl zorlu bir süreç tam düzeliyor diyorsun Bi başka atak haftasına yakalanıyorsun. Allahim sağlık versin onlara kolayca gazlarını atıp mışıl mışıl uyusunlar .Ben çok ağladığında sıcak havlu yapıyorum battaniye üstünden karnına sarıyorum daha rahat ediyor. Bazen ılık su dolu kovaya karnını sokuyorum ayaklarını hareket ettiriyor o bile çok iyi geliyor .evden dışarı çıkmaya korkar oldum hemen gaz oluyor 3 ay doldu hala aynıyız Allah yardımcımız olsun