irem066
Yeni sayılır mı bilmem ama 2 aylık oldu. Klişe ama uyuduğu zamanlar uyu. Birisi varsa eğer yanında o ağlayınca sadece emzirmeye kalk ilk günler zorlanacaksın tabi hayatın bir anda değişti ama dediğim gibi geçici süreçler, en ufak tebessümünde her şeyi unutturuyorlar öyle bir özellikleri var. Artık belli zamandan sonra o uyusa da uyumak istemeyeceksin resmen keyif alacaksın bu durumdan. Biraz daha sabır