Kaymakliiball 15 ay oldu doğum yapalı bazen acillik oluyorum iğne yapınca rahatlıyorum geçici tabiki bunlar. Kızım biraz büyüsün yaz gelsin o zaman bir fizik tedaviye gideceğim. Belden uyuştırmalı olan bütün kadınların aynı şikayeti var demişti acildeki doktor. Zaman zaman geçer sonra tekrar başlar demişti aynen öyle oluyor. Allah yardımcımız olsun inşallah..