Kaymakliiball ben de doğum yapalı 4 ay oldu. Bunu sanırım 3.kez yazıyorum. İhmal etmeyin lütfen doktora gidin. Ben de sezaryen yüzünden veya emzirirken kambur durmaktan olduğunu düşünüyordum. Çok kötüydüm. Bebeğim biraz kilolu, onu ağrıyan belimle merdivenlerde taşımıştım, orda belim çok ağrımıştı, meğerse kırılmış. MR çekildiğimde anlaşıldı. Şimdi korse ile idare ediyorum. Lütfen doktora görünün