Mlkmstf olabilir her zaman hepsini icemiyorlar, isterseniz yarısini icirin sonra mide gazını çikarin sonra geri kalanını icirin bizde öyle yapıyoruz, kızıma 7 ölçek mama hazırlıyorum ilk 4 olceklik mamayı içiriyorum sonra gazını çikarip geri kalanını içiriyorum, öyle bitiriyor.