prensveprensess_ sonucu öğrendiniz mi? Bende tam olmam gereken günde yaptım negatif çıktı, 2 gün geçti bugün doktora gidicem oğlum henüz 15,5 aylık, geçen eylülde zorunlu kürtaj olup spiral taktırmıştım o zaman bebeği 6 haftalıkken öğrenmiştim şimdi de öyle bir durum varsa o kadar geç kalmak istemiyorum çünkü folik asit eksikliğinden dolayı bebekte bir çok rahatsızlık görülmüştü.