Adete 1 gün var erken gebelik testi yaptım negatif ama mide bulantım kasık ağrım baş dönmem var ara ara kasıpıma batma oluyor birde adet belirtileri başladı pko yum bu arada adetten 1 gü önce test negatif çıkıp sonra hamile olduğunu öğrenen varmı acaba