21rabiasya04 benim oğlum da 2.5 yaşına yaklaştı sayılır o da tırnak yemeye başladı son 1 aydır. İlk görmezden geldim unutur diye sonra yapma etme uyardıkça daha çok yapmaya başladı. Benim de öyle bir alışkanlığım var maalesef stres anında tırnak yiyorum. Benden gördü de mi yapmaya başladı diye vicdan yapıyorum. Geçenlerde bi fenomenin sayfasında görmüştüm. O pedagoga gitmiş anlatıyordu. Emzirmeyi bıraktırma döneminde olabiliyormuş. Kimi çocuk parmak emermiş kimi çocuk tırnak yermiş meme alışkanlığının yerine koymak için, belki bu yüzden olabilir. Tırnak yediği zaman yediği eline çaktırmadan oyuncak vererek dikkatini dağıtarak uzaklaştırabilirsiniz diyordu. Cookieandbabylove dediğim fenomen. Öne çıkanlarında tırnak yeme diye bir kısım var. Randevu bulmaya çalışıyormuşsun. Bulana gidene kadar alternatif olarak bi dinle belki çözüm olur. Ben de unutmazsa gideceğim. Yorumları da okudum hemen hemen neredeyse hepsi bu yaşta başlaması dikkatimi çekti. İnşallah böyle bir alışkanlık edinmezler ya…