Artık çaresiz kaldım kızım 2 buçuk yaşında tırnak yiyo ilk başlarda geçer dediğimiz konuşarak halletmeye çalıştığımız tırnak yeme alışkanlığı artış göstererek ayak tırnaklarını yemeye başlamasıyla çılgına dönüyorum. daha 2 buçuk yaşındaki bı çocuk neden tırnak yer ne ben ne de babası ve ne de etrafımızdaki insanlarda bulunan bı alışkanlık değil. Araştırdım hiç bı sonuca ulaşamamıştım bugün karşıma çıktı PEDODONTİ bölümü diş bölümü ama ağız alışkanlığı vs gibi şeylere de bakıyorlarmis götüren var mı nasıl bi yol izlemem lazım acı oje de denedim hiç bı sonuç alamadım yine yedi yine yedi olay ayak tırnaklarına gelince daha da ciddi bı hal aldı nasıl bı yol izlemem lazım var mı başına gelen 🥺