Canım öncelikle sabırlı olmalısın gerçekten sabır isteyen bir süreç. Alerji çoklu olunca genellikle hemen geçmiyor 🥺 bizimki 3 ayda bir takip ediliyor alerjisi azaldığında doktorlar tarafından hastanede tadım yaptırılacak, giderek daha da yükseliyor alerjisi benimkinin bende çok üzülüyorum her gün kara kara düşünüyorum bugün ne yedirsem diye 😔 ek gıdaya geçtğin zaman ilk olarak alerjisi olmayan meyve sebzeleri üç gün kuralıyla yedir bu zaten 7. Aya kadar uzatıyor tadımları. Sonra pürüzsüz mama yerken muhallebiler yap meyveli tahıllı sonra da “Alerji dostu tarifler” kitabını satın al bana çok yardımcı o kitap.