Sevdadoga En geç 2,5-3 saatte bir acıkıp 90 cc mama içiyor. Çok acıktığında devamını istiyor bazen ekstra 30 cc daha veriyorum ama benimki ne kadar içince doyduğunu biliyor direkt doyunca iter biberonu o şekilde çözdüm ortalama 90 ile doyduğunu. Sık sık ama az içiyor. Normalde arkasında yazan ölçüde kilosuna göre 180 cc içmesi gerekiyor bir öğünde ve 5 kez beslenmesi gerekiyor. Benimki 90 içip 7-8 kez besleniyor yapısı öyle. Aynı oranı alıyor ama toplu değil daha sık aralıklarla daha az yiyerek. Kilo alımı da düşmedi bu şekilde onun davranışlarını takip ederek istediği şekilde bir beslenme düzeni oluşturdum. Kimi bebek obur olur duysa da içmek ister fazlasını kusarmış mesela. Benim kızım daha hiç kusma problemi yaşamadı doyunca bir damla fazlasını içmez iter kafasını çevirir. Onun için takip edip beslenme sistemini çözmem kolay oldu. Önce ilk verirken 180 yapmıştım ölçüye göre ama bitiremeyince bıraktığı kısım kadarını düşmeye başladım. 120 yaptım baktım onun da 20 sini falan bırakıyor 90 ile devam ediyorum bakıyorum onu bitirip bakınıyor bazı öğünlerde ek olarak 30 yapıyorum illa onu da ya zor bitirir ya da bırakır 10 unu falan :) Sen de kendi bebeğine göre denemelisin önce kilosu kadar ölçek mama ile başla ne kadar içtiğini gör ona göre devam edersin