Eslemesilaaras 2 aya yakındır meme reddi yaşıyoruz ilk 2.5 ay çok güzel emdi kızım ne zaman istese veriyordum sütüm de boldu 2500 doğmasına rağmen ilk ay 1300 ikinci ay 1100 almıştı yarıyordu da ne olduysa her şey 2. aydan sonra yoğun bir gaz ve kabızlık problemi ile başladı kıvıranmaya kendini sıkmaya başlamıştı bir anda ve bunun emdikçe olduğunu fark ettiği için kendince memeden uzaklaştı çok şey yiyip içtim çok şey denedim bu süreçte ama ne zaman meme teklif etsem çığlık çığlığa kaçmaya başladı. İlk 2 hafta mücadele ettim ama açlıktan gözleri kısılsa dahi emmemeye devam ettiği için doktor kontrolünde gaz giderici mamalara başladım. Önceleri geceleri emerdi ilerleyen zamanlarda gece uyanması da azalınca emme olayını iyice azalttı ve 2-3 hafta önce mamajoonun elektrikli süt sağma makinesini aldım cuma indiriminden. Düzenli 2.5 saat aralıklarla sağmaya başladım ama bir baktım ki iki göğsümden taş çatlasın toplam 40 cc falan süt çıkıyordu her sağmada. Tüm gün bekleyip akşam sağınca anca en çok 60-70 i gördüm. Bu beni çok üzdü. Belki reddettiği an hemen alsaydım makineyi bilemiyorum belki çoğalırdı ama şuan çoğalma namına bişey yok sağıp durduğum halde 😞 Gün içinde en çok 100 cc toplayabiliyorum o da bir öğünü ancak kızım dün 4 aylık oldu. Sütte de bir çoğalma yok aksine gitgide tükeniyor. Direniyorum 2 aya yakındır ama ancak uykusundan uyanınca uykulu halde birkaç dakika emerse emiyor