Ozlems Cinarinmelek_annesi07 başta meme reddi vardı ondan hep ayakta gezdirerek emdi. Kilo artınca bel sırt ağrısı oldu pilates topu imdadıma yetişti. Gerçi bu sefer buna çok alıştı ama yapacak bişey yok emsin de 😀
ElZu24 Cinarinmelek_annesi07 oğlum 20 aylık kızım 7buçuk aylık..oğluma 8aylıkken uyku eğitimi vermiştim..kızımda doğduğundan beri kendi başına uyur..bazen huysuzlukları olur diş çıkardığı için gece zor uyur ama genelde uyku saatleri gelince ikisinide yatağa bırakırım oyalanır sonra uyurlar🤗
Defnedilan34 Cinarinmelek_annesi07 cani nasıl isterse bazen kucakta uyuyor bazen hafif sallayarak bazen mama yerken o anki keyfine bagli
Usya34 Sevdali Biz bide kundaksız uyumuyoruz ya kundaksız yatırayım diyorum ellerini çıkarıp gözünü ovuyo, olan uykusunu da kaçırıyo, uyumadıgı da çıldırıyor. Nasıl kundagı bıraktırıcam bilemiyorum 🤦♀️☹️
Sevdali Usya34 kaç aylık şuan genelde kendileri sıkılıp artık istemezmiş öyle deniyor :) hangi denilene uyuyorlarki ama dimi
ayazlianne Azygos yok canım doğduğunda kolikti göğsümde uyuyordu koliklik bitti beşiğine koydum hep piş piş diye ses var nette onu açtım oradan alıştı 16 aylık o şekilde devam ediyor
Esmacetin Beşiginde kendi uyuyor ağlarsa kucakta sakınlestiriyorum yatırıyorum tekrar bazen söylene söylene dalıyor almıyorum cok komik bu arada 5 aylık oğlum
Cinarinmelek_annesi07 Esmacetin masallah canimm benimki kucakta emzikle gezerek uyuyor cok denedim oyle besige koyayim uyusn ama agliyor cok agliyor dayanamiyorum aliyorum bnde kucagimaasla susmuyor yoksa
ElZu24 Cinarinmelek_annesi07 @OlgaArslan postuna bakabilirsiniz☺️bende aynısını uygulamıştım ve hiç zorlanmamıştım
Esmacetin Ağladığında sakınleştirip tekrar koyarsan belli bir süre sonra alışıyorlar bir nevi uyku eğitimi ya yumusak olanı diyim 💕 bu sekildede aglıyor ve zorluğu var zaten öyle düşün
Masal_annesi Cinarinmelek_annesi07 geceleri asla sallamam kalkar memesini yer yatar ama gün için de bazen sağlarım bazende kendi yatar öyle yani