Hayat123456789 Şimdi buraya TV izliyor, yazmışsınız ya, boşuna düzgün cevap beklemeyin. Direkt linçleyiciler gelir, geri kalan tüm yazdıklarınızı çöp ederler.
18-24 ay birçok bebekte huy değiştirme dönemidir. Çocuk bilinçlenmeye, bir şeyleri anlamlandırmaya çalışır. Bazı hırçın davranışlar da sergilemeye başlar. Bu forumun gün gün yazılarının birinde bile vardı bunun açıklaması. TV olsa da olmasa da bu durum olması beklenen, ihtimal dahilinde olan bir şey, yani gayet normal.