1kadin1erkek1bebek bütün söylediklerini yapamaya çalışıyorum . Evet bende şuan ilk kez 18 aylık olduk diye bir tabir kullandim açıkçası benimde tuhafıma gitti .
Park konusunda malesef şuan Çok çok zor yaşadığımız yer çok soğuk ve 5 aylık bir bebeğim daha var abisi uyandığı zaman küçük bebeğim uyuyor yada abisi uyuduğu zaman bebeğim uyanıyor ve tek başıma ne yazikki zor oluyor çıkartmak dışarı , küçük bebeğim daha küçükken evet kolay oluyordu , dışarıda genelde uyuyordu ama şuan öyle birşey söz konusu değil ne yazik ki .
Ekran konusuna gelicek olursak 13 ay hiç izletmedim 7 aylık hamileyken memlekete gittim , erken doğum riskim olduğu için 2 ay yatmak zorunda kaldım (tuvalet harici kalkmam yasaktı ) ve babaannesi baktı bebeğime, benden başka kimsede yemek yemez ve uyumazdi kv demde TV açarak yedirmeye başladı (ne kadar yapma desemde en sonunda kalk kendin yedir o zaman oldu bir süre denedim malesef kötüleştim ) sonra yaşadığımız yere geldik 13 aylıkken doktor kontrolünde bahsettim durumu ve bana günde 1 saat (gün içine bölerek ) izletebilecegimi ve öğrendiği şeyleri sesli olarak daha iyi anlayabileceğini söyledi (2 çocuk doktoru ve pedogog ) danıştım, araştırdım.
Ve evet diş cikarisyoruz 4 azı disimiz birden geldi ve 18 ay aşısı olduk huysuzluklari o yüzden bende farkındayım .
Kardeşine nasıl davramasi gerektigini bıkmadan usanmadan babası ve ben anlatıyoruz.