Duygusaljelibon_ Regl olduğum için daha okuyamadım 😔 Yüksek sesle evde aciyorm ama hep bakara suresini o dahi güven verdi ve meali yazıyor onu okuyorm içimde ki korku gidiyor iki güne reglm bitsin basliycm hemen inşallaj yarın bitmis olurda hem kandil gecesi çok çok iyi olur 🤲