efecan2020 benimde başıma vurma olayı hamileyken gelmıstı.. zaten çok korkuyordum o zamanlar bır gün kapıya çok güçlü sekılde vurma sesleri geldi uykudan uyandım o kadar güçlü bır sesti ama kalktığımda eşim uyuyordu , neden oldu hiç anlayamadım ben..
lohusayken de yaşadım bunları ama çok şükür geçti. Hamılelıkte ve lohusayken vesvese çok gelırmıs ınsana , korkmakta haklısınız bende yaşadım ama siz beyın olarak korkmadıgınızı tekrarlayın sureklı , korkunca daha çok oluyor tecrübe ettim çünkü, korkmadığını belli ettikçe azalıyor bence