alp3413 ben yeni ehliyet aldım ,şuan da ehliyet alamayan çoğu kişi beceriksizliğinden değil sınav şartlarından ve heyecan durumundan dolayı alamıyor,birincisi hocanın tarif ettiği şeyi ezberleyin , kendi hocanizin tarif ettiği şeyi ,evet trafiğe çıkınca o şekilde parklar asla yapamiycaz ,ikinci viteste asla araba kullanmayacağız ,derslerde gösterilen şeylerin trafikle ciddi anlamda yakınlığı yok ama sınavdan geçmeniz için de bunlar gerekli , trafiğe çıkmak için öncelikle onların dedikleri şekilde parkurları bitirip sınavi geçip sonrasında eşiniz yada bilen biriyle ciddi çalışıp trafige cikicaksiniz, oyuzden hocanın yaptırdığı ezber önemli unutmayın, ikincisi yüzüp yüzüp kuyruguna gelmişsiniz ben olsaydım çok yıpratıcı biliyorum çok iyi anlıyorum ama devam ederdim, alırsınız mutlaka,zaten ehliyetini alan da direk trafige atlamiyor , çok kalmışsın demekki almamalisin laflarına aldırış etme lütfen.Nasil yıpratıcı bir şey olduğunu yakın tarihte yaşadım ikincide aldım ama iki tane sınav stresi bile mahvetti,modunuzu düşürmeyin, kardeşim çok iyi araba kullanır ama heycani yüzünden son sınavda aldı bu onu başarısız yapmıyor ,ya da hocanın ezberini çok iyi yapan biri tekte alır,buda onu mükemmel yapmıyor çünkü tekte alıp trafiğe hiç çıkamayan insanı da çok tanıyorum, alın aldiktan sonra gelistiriceksiniz zaten