zzzzzss bana da hep bebeği görmeden soranlar kızıl mı diye soruyorlardı ama hiç öyle düşünmedim çünkü herkes kızıl olsun diye umutlanıyordu hamileyken bile inşallah saçları sana benzer diyorlardı belki sana da o yüzden sormuş olabilirler. Lakap olayı doğru ilkokulda takıyorlardı havuç diye bi de çil de var bende çilli horoz derlerdi başlarda zoruma giderdi ama zaman ilerledikçe lakaplar yerini iltifata bıraktı. Ayrıca akran zorbalığı için kızıl olmaya gerek yok ki arkadaşlarım vardı mesela sesi kalın diye erkek gibi derlerdi, esmerdi kolu kıllı diye neler neler derlerdi. İnsanlar diyecek bisi illa ki bulur önemli olan çocuğa özgüven aşılamak.