zzzzzss ben de kızılım ve bundan hep gurur duydum… eşim kumral iki çocuğum da açık kumral öyle isterdim ki Kızıl olsunlar ama Allah’ın takdiri çok baskın gelememişim demek ki☺️ bence çocukların büyüdükçe farklı hissedecekler ve bu fark onları mutlu edecek okul zamanımda hiç zorbalık yaşamadım aksine hayranlık oldu, seninkiler de öyle olacak bak gör… İrlanda’ya gitmiştim orada herkes kızıldı neredeyse ve kendimi memleketimde hissetmiştim gerçekten, burada azınlık olduğumuz için yabancı hissediyoruz aslında😅😅