Ozooo Güne 4 aylık bebişimiz sayesinde erkenden başlayıp güzel bir kahvaltı yaptık🫖 sonra biraz müzik dinleyip bebisimle dans keyfi yaptıktan sonra namazımı kıldım çok şükür,şimdi de annemlere geldim. Eşim evde,dünden yemeğimiz vardı. Ben de annemde yer öyle geçerim eve🤭