Hava çok güzeldi. Eşim işten geldiği için uyuyordu.Çocukları aldım parka çıktım. 2 saat kadar oynadılar.Küçüğü uyuttum.Büyükte oyun hamuru ve boyama arasında gidip geliyor. Şimdi namaz kılacam,ardından eşimle güzel bir kahve içeriz.Sonra çocukları banyo yaptır, yemek falan akşam olur.Yarın misafirim var.Sabahta temizlik, hazırlıkla geçer.