uykusu gelince ememeyecek kadar yorgun olunca yine yapıyor benimki bazen gündüz de yapıyor cok uykusu olunca memeden ayırıp uyumasına yardım ediyorum ya da dikkatini dağıtıyorum.ayakta gezerken emziriyorum bir yandan yürüdüğüm için (evet baya zor 😂) sakinleşip Emerek uyuyor... Benimki 2 aylık daha cok ufak olduğundan uyku eğitimi falan veremedik memede uyuyor