Oglum 4 ay 12 günlük dün birkaç kez biberon denemesi yaptım ama biberonu tam anlamıyla kabul etmedi aç kalmasın diye emzirdim. Ama bugün memeye geldiği an ağlıyor emip kendini geri çekip çığlık çığlığa ağlıyor. Sağdığım sütleri biberonla vermeye calıssam hata mı ederim aç kalıcak diye de korkuyorum. Geçici bi durum mu bu ne yapmam gerekiyor.