Aselincimom kahrolsunDunya baba kaderimiz buymuş be napalım neyse ben burda durmaya devam ettiğim sürece kv postlarından çıkamıyorum hadin iyi geceler 🤣
Kokoshbaby kahrolsunDunya aslında bunlar bizden kaynaklı .Anne babalar çocukların aynasıdır.Annelık cook zor.makesefkı güzel ama zor. Bızım huylarımızı bıze yansıtıyorlar
edzglfdn Benimki de gündüz uyanmaz gece uyumaz kızlar bir iki gündür limon kaya tuzu tarifi var onu uyguluyorum odanın pis havasını ve tozunu çekiyormuş Buda çocukların uykusu için çok etkiliymiş sizede tavsiye ederim deneyin
Barlaskooo kahrolsunDunya çocuğu uyuyan var mı diye sorsak daha iyi olur benimkide uyumuyor ahahdjfms kafayı yemeye ramak kala…
livanurvealpinannesi61 kahrolsunDunya biz doğalı saatli uyuruz hep 1 yaşındayken en geç 10 da uyuturdum. Hala öyleyiz oğlum 3 yaşında bıraksam 2 ye kadar oturur izin vermiyorum