kahrolsunDunya benim ikiside uyanik. 1 yaşındaki de uyanik hayir kucucuksun nasil dayaniyosun cildirtiyolar beni
3kedili2bebekli kahrolsunDunya 3 aylık ikizlerim günde toplasan 6 saat uyumuyorlar hayret ediyorum gerçekten
Kokoshbaby kahrolsunDunya benım oğlumda öyle yaa ne hıkmetse 1 den asagı yatmaz mılletın bebesi 9da yatakta bızde oğlumuzun yatmasını beklıyoruz
Aselincimom O uyuyo da ben uyuyamıyorum uyku düzenim Karadeniz’de batan gemi gibi oldu 22:00 da uyuttum 2 defa beslenmeye kalktı ben daha yatacam
kahrolsunDunya Birdunyabircennetannesi bu uyumayanlari bir araya getirip uyuyalim ne dersiniz hsshshh
Aselincimom kahrolsunDunya gün için de sonra Japon balığı gibi geziyorum gözler şiş altları halka halka 😂😂
sagopakajmerap kahrolsunDunya yok son zamanlar böyle. Geç uyuduğu için geç uyanıyoruz ama erken kaldırırsam biraz inebiliyor
kahrolsunDunya sagopakajmerap mesela benimkiler 9da kalktilar ne gec ne erken ama yine uyumuyolar napcagmi sasirdim
Kokoshbaby kahrolsunDunya aslında bunlar bizden kaynaklı .Anne babalar çocukların aynasıdır.Annelık cook zor.makesefkı güzel ama zor. Bızım huylarımızı bıze yansıtıyorlar
Defne2323 Bebegım doğduğu zaman kolıkdı o gunlerı asla unutamam asla hıc bızman uyumadı suan 7.5aylık gündüz yarım saat uyumuyor hîle ıyksuzlukdan cıldryor ama yınede uyumuyor