annediyebiri Babyorg benim android telefonumun ekranı kırılmıştı mecbur kalıp aldık bir nevi ben memnunum bu bozulsa alamam tabi bir daha 😅
Neslihan_46 Bende kararsız kaldım altın mı ıphone mu diye gittim aldım pişman oldum eşim verdiğim parayı verdi kızıma aldı bende gittim 50 gram bilezik aldım 😂hiç pişman olmadım
minikoglan Babyorg yurt dışı alsan hemen hemen yarı fiyata geliyor biz eşimle ikimiz aldık kayıt parası filan 100 e geldi 15 pro max
Aselincimom Babyorg al al ben şuan 8 plus kullanıyorum eşim evlilik yıl dönümü için 14 alacak iPhone hem kamera olarak hem de kullanış olarak daha güzel al gitsin
Qunqnir Babyorg bence bi telefon uğruna altın bozdurmaya değmez. Allah korusun bi kötü durum olsa paray ihtiyaç olsa telefonu satamazsınız sonuçta ama altınlar böyle günler içindir. Tabi siz bilirsiniz ben olsam altını bozmam keyfi bi şey için
Bellabells Babyorg altın satmam.bankadan ihtiyaç kredisi vs başka şekilde alıp yavaş yavaş öderim eğer çok istiyorsam
Asyaveannesi04 Babyorg Eşim geçen sene 14 şubatta 14promax aldı 43 bin tlye şuan 76 bin ve pili de %100 şuan 60a alan var satsam 😅 Android pişmanlıktır kesinlikle
Zeynep1903 Bende satıp aldım pişman degilim. 2,5 ay falan olmustur alalı bi tane bilezik bozdurup hem bana hem eşime almış olduk 😅