Kızlar uzun zamandır düşünüyorum ama musriflik gibi geliyor lakin ne zaman andoroid alsam elimde patladı. Kamera olarak note serisi falan da kullandım ama yok ıphone almak istiyorum lakin aşırı pahalı o paraya değer mi sizce. Yada gidip 10 bin bandında birşey mi alayım telefonumun ekranı kırıldı o yüzden değişim yapacağım