Dogadilara ayrılırdım. Eşime de söylemiştim böyle bir noktaya geldiğimizde yada kendini böyle hissettiğinde yeterki söyle, anlaşmalı boşanırız dedim. Çocuktan sonra anlaşmalı boşanmak istedik, sonra vazgeçtik. Bizimki aşk evliliği değil, severek evlenmedik, mantık evliliği yaptık. O yüzden her şey net belirgindir. Benim yada eşimin mutsuz ortamda beraber yaşamamızın anlamı yok. Boşanmaktan korkmuyorum, mutluluk erkekte değil, mutluluk bizim içimizdedir.