416767 dene belki sende de fayda sağlar. Denemediğim gaz ilacı kalmadı nerdeyse fark ettim ki daha beter oluyor. Gazı gelince oturduğun yerde bebeğini dizlerine yüz üstü yatır oda rahatlatıyor karnına basınç oluyor ya. Ben günde 3-4 kere sıcak su torbası koyduğumu bilirim oda iyi geliyor ama kontrollü kullan. İnsan kendini çok çaresiz hissediyor ağlıyor ama elinden bir şey gelmiyor anlıyorum seni. Benimde aynı 2 ay 6 günlük oğlum. İnşallah bir an önce diner ağrıları🌸