Çok gazli ve reflusu var hep huzursuz hep ağlıyor gün içinde uykuları çok az uzun süreli hiç uyumuyor ve susmuyor susturamiyorum Baskalarinda susuyor ama bende hiç susmuyor artk pskolojim bozuldu emzik veriyorum ama onunla da susmuyor babasida alıyor kucağında beş dakika susuyor sonra yine başlıyor kayinvalidemlere goturuyorum onlarda susuyor sallıyorlar ayağında falan ama bende hiç susmuyor gaz damlasi kullan diyenler olucak en iyisini kullanıyoruz ama faydası yok hep huzursuz halde hep sancılı artık napacagim sasirdim aglamalarindan basım çok agriyor acaba benmi bakamiyorum benmi susturamiyorum diye dusunuyorum artk baskalarinda susan bebek eve gelince hiç susmuyor hava güzel olunca disarida cikariyorum ama kış mevsimi sürekli dışarı da ckaramam dışarda uyuyor eve gelince başlıyor ikinmaya ağlamaya çok bunaldm bugün öğlenden akşam 7 ye kdar uyumadi ara ara hep ağladı en sonunda kaynanama alip götürdüm orda uyudu artk çok zor yani böyle olanlar varmi