Mnli Beyzsss bir de bunun haricinde ötrüyormuşsunuz sanırım bence örtmeye gerek yok ya sadece kundak ya tek kat müslin yapın içiniz rahat etmiyorsa o da
sedac23 Meyveliburln yaa benim beneğim de beş aylık ben de böyle giydiriyorum ve fazla mı diye düşünüyorum kendim eşlfman kısa kollu duruyorum"bizim evde 22-23 dercee