Beyzsss Merhaba hanımlar , oğlum 2 aylık ,evin içerisi 23 derece . Ben bir uzun kollu body ve alt üst takım giydiriyorum, sizce fazla mı geliyordur , siz neler giyiyorsunuz
kizinaasikbiranne Beyzsss kaç aylık? Benim kız 1 yaşında bende aynı sizin gibi giydiriyorum uykudan kalktığında da yelek giydiriyorum ekstra bir de yürüyor yavaştan ayakkabıları var.
Mnli Beyzsss uzun kol badi yerine kısa kol ya da askılı badi giydirebilirsiniz alt üst takımın kalınlığına da bağlı tabi
Gumus25 Beyzsss kızım 6 buçuk aylık. Zibin üstüne alt üst takım giyiyor üstü biraz ince bir şeyse yelek giyiyor bazen
AslanAnnesii12 Beyzsss oğlum 6 aylık evimiz 22.5 derece sıfır kollu zıbın alt üst takım giyiyor. Sadece uykudan uyanınca ince bir penye yelek giyiyor o da 10 dakika falan
Beyzsss kizinaasikbiranne oğlum 2 aylık , ama çok terli uyanıyor bende kalın giydirdiğimi düşünüyorum
Meyveliburln Ya bizimki 5 aylık uzun kollu zıbın patikli alt üstüne tulum giydiyorum yavaş yavaş düşürmek istiyorum ama hep üşüyecekmiş gibi geliyor bide anakucağında takılıyor yere battaniye serip oyun halısına yatırıyorum o yüzden böyle giyinmeye alıştı
sedac23 Meyveliburln yaa benim beneğim de beş aylık ben de böyle giydiriyorum ve fazla mı diye düşünüyorum kendim eşlfman kısa kollu duruyorum"bizim evde 22-23 dercee
Beyzsss Mnli bi de öyle deneyim bakalım , çok terliyor benim giydirdiğim gibi bu sefer de hasta olmasından korkuyorum
Mnli Beyzsss bir de bunun haricinde ötrüyormuşsunuz sanırım bence örtmeye gerek yok ya sadece kundak ya tek kat müslin yapın içiniz rahat etmiyorsa o da
Ballilokmam11 Beyzsss kisa kollu zibin ustune de alt ust takim giyiyor yelegi cok nadir uykudan kalktiginda felan giydiriyorum unutmayalim soguk degil dogru giyinmemek.hasta ediyor
Beyzsss Meyveliburln öyle diyorlar zaten erkek bebek terler diye , bakalım bu gece denicem , teşekkür ederim :)
Ballikizim99 Kızım 5 aylık gündüz içine kısa kollu zıbın üstğne takım gerekirse ince bir yelek giydiriyorum gece de yine kısa kollu zının üstüne ince pijama takımı ve 0.5 tog uyku tulumu giydiriyorum biraz serin gibiyse ince bir battaniye kolunun altına kadar örtüyorum kafasına şapka hiç taktırmadı şükür ki hiç hasta olmadı terlemiyor da.
yavrupotuncek Beyzsss bizim evde şuan 21-22, derece arası gidip geliyo ne kadar doğru bilemem ben çıtçıtlı body üstüne de geceleri penye sweat alta tek pijama giydiriyorum müslin örtü ile kundak yapıp bebekler için olan yün yorganı ortuyorum gündüzleri de çıtçıtlı body külotlu çorap üstüne de alt üst takım giydiriyorum
Cansk Beyzsss bizimde 23.24 derece. Ben kısa kol zıbın ve alt üst takım kalın olmayan bir pijama giydiriyorum