lamiakus hayır :) . Normal sebze olan yeşil kabak . İçerisine ( havuç , patates vb koymayın ) haşla minik kavanozlara koy içine 1 çay kaşığı zeytinyağı ile karıştırıp kapat . Normalleşmeden lütfen başka şeyler vererek bağırsak sorunu oluşturmayın :(( yoksa uzun vadede çok uğraşmak zorunda kalırsınız . Bebeği düşünerek ilgil ile detay yazıyorum . 🤗Ayrıca 3 gün 4 gün yapmaması korkutmasın sonra gün aşırıya dönecek olması gereken kıvamı ( kakasının ) olacak ;)
Çok önemli kimsenin yazdığını görmedim SU mutlaka içirmelisiniz . Hava soğuk olduğu için ben ılıtıyorum içerisine minicik pekmez koyuyorum tatlı ılık suyu çok güzel içiyor ;) su vermezseniz düzenleyemezsiniz .