songulcandas benimde aynı şekildeydi düzelmedi rahim ağzını kapatıyordu sürekli kanamam oluyordu kaç kere hastanede yattım kanamadan sonra planlı 37. Hafta sezeryan doğum olacaktı ama 36+2 de suyla beraber kanamam oldu sancılarım başladı doğuma aldılar şuan 5 buçuk aylık çok şükür 🙏