Kurabiyem_ 2 haftadır felan gündüzleri devamlı öyle çok nadir sakinken görmüşümdür Birden huysuzluğu tutuyor birkaç saat sürüyor 1 saat emzirdiğim oldu artık mızmızlanmasın biraz kafa dinleyim diye Gaz problemimiz de yok çok şükür büyümelerine bağlıyorum ben Bilemeyiz şimdi nasıl hissediyorlar belki ağrıları var