seher60 Kızlar 3 ay 10 günlüğüz gündüz uykuları acayip saçmaladı😂30 dk görürsek şükür 3-4 uyku anca yapıyoruz yapmak denirse ona 20 dk bazen sadece. Bu aylarda sizin bebişler nasıl normal mi bu durum acaba?
Merwedoga seher60 bizim ki de 3 ay 10 günlük icene huyu değişti emerek uyuyo sallasamda uyumuyo ancak memede uyuyor we gündüzleri 10 dk anca uyuyor gündüzleri 3 4 kere 10 20 dakka anca Tam dalamıyor uykuya nedense ama emerken uyumaya başlıyor bu aralar mız mızlıkları başladı uykuyu tam alamadığım dan yapıyor bence salya biyandan 🤣🤣öyle böyle büyüyoruz işte kılosı ne kadar sizinkinin
hiralies seher60 ayni valla 3 ay 14 günlük gunduz 30 dakika aksam 10da 2 bucuga kadar 2 saaat 2 bucuktan sonra 3,5 4 saat 9 dan sonra 12 ye kadar 1 saatte bi kalkiyor 12 den 2 ye kadar uyku yok 🤣
Minikcee Benim bebeğim 3 ay 8 günlük o da böyle. Kısa kısa uyuyor ve uyutmak genelde çok zor oluyor. Sizinki hiç yalnız uyuyor mu ben beşiğine koyamıyorum asla, hep kucağımda uyuyor ya da beraber yatakta yatarsak öyle.
seher60 Minikcee ya biz normal de emzikle yatakta pış pışla uyuyorduk yanına yatıyordum. Şimdi yok kucakta bile uymuyor emzik asla almıyor günlerdir. İlla meme de uyyuyacak. Emerken beni parçalıyor 😂elimi tutuyor yakama yapışıyor falan 😁
cansu3545 Of sormayın 3 aylık. Hep tavşan uykusu .. Max 20 dk. Az önce kırmızı balığı açıp dans ederek yemek yedim Allah affetsin durmuyor yoksa 🥴😀
seher60 Merwedoga bizde salya yok henüz. Tam 3.ayında 6 kiloydu. Kız bu arada bebeğim. Sizin bebiş ne kadar
Minikcee seher60 ay valla memede uyusa keşke benim bebeğim niyeyse uyumuyor memede. Dakikalarca plates topunda zıplıyorum, odadan odaya geziyorum süpürge açıyorum falan. Bi uyurken kıpırdayınca meme verirsem devam ediyor uyumaya.
Merwedoga seher60 yalancı emzik sewmıyo almadı öhh deyip duruyo almıyor mama bile yemedi anne göğüslerimin ucınu watOz gibi çekiyo acıyo sürekli bide wurur gibi yapıyo parmaklarımı tutuyor 🤣🤣elini sürekli emiyo bırakmıyor salya bi yandan kız bizimkide 7kılo 200 gram gelmişti kollarım ağrıyo kaldırma ktan artık
Merwedoga Minikcee kırmızı balık aliş ile zeliş arı vız vız dinlemekten rüyama girer oldu cewiz karpuz adamlar 🤣🤣🤣rüyamda da sayıklıyorundurr belki 😂😂😂
Mom82 Benimki de tam 3 aylık gündüz uykularımız 2 kere felan o da en fazla yarım saat 40 dk Kaç uyku eğitimciye mesaj attım bıktılar benden normal uykusu diyorlar 😀
Mom82 Kurabiyem_ 2 haftadır felan gündüzleri devamlı öyle çok nadir sakinken görmüşümdür Birden huysuzluğu tutuyor birkaç saat sürüyor 1 saat emzirdiğim oldu artık mızmızlanmasın biraz kafa dinleyim diye Gaz problemimiz de yok çok şükür büyümelerine bağlıyorum ben Bilemeyiz şimdi nasıl hissediyorlar belki ağrıları var