yirmiikikasim23 her emzirmeden sonra bebeğinizin ağzını ve göğsünüzü karbonatlı suyla ıslattığınız gazlı bez veya pamuklu kumaşla silin. Ağzına aldığı emzik biberon oyuncak vs ne varsa hepsini sık sık temizleyin. Bazen acı verebiliyor beslenmek istemeyebiliyorlar o yüzden minnoşlar. Bize mikostatin damla vermişti doktor onuda kullanıyorduk oda iyileşmeyi hızlandırmıştı. Geçmiş olsun 🌼