emilia şimdi full linç yiyeceğim biliyorum 😂 evlendikten sonra ilk 1,5 yıl geri çekildik başka korunma yöntemi kullanmadım. İstediğimiz ay hamile kaldım. Doğumdan sonra yine aynı şekilde 3 yıla yakın korunduk. Sonra istedik yine hamile kaldım. Şimdi oğlum 4 aylık hala geri çekilme devam ama bu kez aşırı rahat değilim çünkü çocuk istemiyorum tekrar 😂 spiral taktırim dedim aşırı pahalı geldi şuan, hap yaramıyor çok yan etki yapıyor. Prezervatif kasindiriyor saçma bı şekilde. O yüzden fellik fellik kaçıyorum 😂😂😂