Elfgrn emilia Prezervatif hala adet olmadığım için hap kullanamıyorum ki zaten hiç düzenli değildi adetlerim hapa uyamiyorum o yüzden
hunilimomy emilia eşim korunuyor adetim hala düzene binmedigi için hapa geçiş yapamadım. Hapa da başlayayım diye karar verdim hala adet olamadim o karardan sonra 😀
oseymann Feyzosumunannesi yaa memnunmusunuz ağrı falan yapıyormu Takılırken nasıl oldu çok acıyor mu dün doktorumla görüştük taktırmayı düşündüm ama kesin karar veremedim daha
aslhnm Elfgrn cerazetta diye bir hap var adet olmadan başlıyorsun ben onu kullanıyorum doktorum bunu önerdi hem emziriyom hemde adet olmuyorum diye
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Doğum kontrol hapı kullanıyordum, adet düzensizliği yaptığı için ara verdim, 15 gün oldu ara vereli, 15gündr adet olmadım(ayda 2 kere regl oluyordm hap yüzünden) bazen prezervatif, bazen geri çekilme fark etmiyor 💁
emilia NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bende de cerazette düzensizlik yaptı. O yüzden kullanmak istemiyorum. Aylık iğne mi yaptırsam diye düşündüm
aeu Evaninanasi adet olurken sıkıntı oluyormuş bnde ondan istyrdum doğum doktorum önermesi ama istersen genede takarız dedi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala emilia emziren anneler aylık iğne yaptırabilyor mu peki? Ben düşündüm ama hiç araştırmadım
dydy emilia bu ilacı nasıl kullanmak gerekli ara veriliuomu eczacı bana sadece reglinin ilk gunu basla fazla bilgim yok dedi sinir oldum
Evaninanasi emilia çok memnunum. Sadece regl düzensizliği yapıyor. Geç oluyorum yani ama bu benim için hiç sorun değil. Regl olmayınca şişkinlik vs olmuyor yani sadece regl süreci uzuyor. Onun dışında yok gibi bir şey 🤷🏻♀️ Kocaeli Gölcük medar hastanesinde taktırdım ben.
denizaligaygisiiz hunilimomy tarlısal var adet sökücü bi araştırın ama test yaptırın. Gebeyseniz aslaaaa
Aysegunes NeclaLeylaCeydaOhnealaneala emziren anneler 3 aylık iğne vurulabiliyor kıtlık çıkar çıkmaz vuruldum. Mahvoldum perşşanım keşke vurulmasaydım 2 aydır bıraktım etkilerinden kurtulamadım bana o kadar hastalıklar getirdi ki şimdi nörolojik mi psikolojik mi hastalığım araştırılıyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala emilia sanmıyorum ben, çünkü sadece o hapı öneriyor, doktorlar, geçen kadın doğuma gittim, yapacak bir şey yok spiralden başka dedi, 1ay ara ver baklm dedi. Spirali de ben düşünmediğim için ara verdim.
emilia Evaninanasi Geçen gün bi klinikte sordum, 8 bin tl dedi. Kalsın dedim o yüzden.. Bende onu ilk düşünüyordum doktorumda onu önermişti
emilia NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Spiralden bende korkuyorum ya, kayma riski ya da buradan okudugum elime ipi geliyor falan bu durumları yaşamak istemediğim için spirali direkt eledim gözümde😌
cinartuba NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kardeşim spiralle hsmile kaldı. Ha şimdi kabullenfi mutlu ama korur fiye güvenmişti duyunca şok oldu
Evaninanasi emilia yani ben 3.500 e taktırdım ama 15 ay oldu. 3 yıl koruması var. 3 yıl boyunca 36 paket hap veya prezervatif alacaksınız eğer hamile kalmazsanız veya çocuk düşünmezseniz. 200 den dersek fiyatına, aynı hesap 😂 bana da 15 ay önce 3.500 fazla gelmişti de kendimi böyle ikna etmiştim jsjsmsms