Merhaba benimde kalbim delikmiş 26 yaşındayım bir kaç ay önce öğrendim az bir iş yapsam nefes nefese kalıyorum arada da çarpıntı oluyor sizde de oluyor mu ? Tee ve başka bir şeyler de vardı ondan istedi doktor ama yaşadığımız yerde bunlara bakmıyorlar diye erteledim ağızdan hortum atılıyormuş uyutmuyorlar mı ? Nasıl bir işlem