mariam2 ben 31 yaşındayım rastgele bi kalbime de baktırayım diye gittim eko çektirdim orda çıkmadı ama çeken doktor senden tomografi isteyebilirler dedi orda şüphelendim başka doktora gittim en kesin tee işlemi ile bakılır dedi hortumla bakıyorlar onu yaptık Orda çıktı 3 hafta oldu ogrneli doktor kapanmaz diyor daha da bu süreçte 2 tane de doğum yaptım hiç farkedilmedi o yüzden kapatmayı öneriyorlar