alparslanozyildiz valla ben öyle bişe duymadım. Hoş duysam da yaptırırdım. En fazla iki gün ilaca bağlı ateş yapar oda şurup veyahut fitil ile düşer. Ya gerçekten virüsü kapsa??? Günlerce hastanede bebeğimle hayal dahi edemiyorum… inşallah devlette ilacı bundan sonra karşılar da durumu olmayan insanlarda diğer aşılar gibi ücretsiz ulaşabilir. Bütçesi olmayan için pahalı malum. Bir de benim ikiz bebeklerim. 4 ay yeni bitecek daha. Sizin bir ödediğinizi ben iki harcıyorum