alparslanozyildiz Kızlar bu konu hakkında binlerce fikir var sizler yaptırdınız mı kararsız kaldım acil yardıma ihtiyacım var
Themom_ alparslanozyildiz neden kararsız kaldınız? Rota yakalandıklarında en az 10 gün hastanede yatıran tehlıkelı bir ishal türü. Bebek susuz kalıyor bağışıklığı düşüyor. Menenjiti anlatmama dahi gerek yok en en tehlıkelı hastalık bıraktığı hasarlar ortada.
neolmusyaani alparslanozyildiz Bnde o kadar kararsızım ki ne yapacağım bilmiyorm bu özel aşılar konusunda
Aryast alparslanozyildiz bütçeniz el veriyorsa yaptırmanızı öneririm. İki hastalığa da yakalanınca sonuçları ciddi olabiliyor. Doktorların büyük çoğunluğu da öneriyor zaten. Aşı karşıtları hariç 🥲
nurkaradirek Themom_ menenjit hangi ayda yapılıyor biz 4 ay 9 günlük olduk geç mi kaldık acaba bende yaptırmak istiyorum da daha ilerki aylarda diye düşünüp doktora sormadım oda bişey demedi
Bebislerhakkinda BuzluLatte 2.doz olunca yine para mi veriliyor eczaneye .yoksa alırken kutuda 2 3doz mu içeriyor
BuzluLatte Bebislerhakkinda hayır tek dozuna ücret verirsiniz. Biz mesela2 doz rota 2 bexero 2 nimenrix yaptırdık. Hepsini ayrı ayrı aldık. Simdj tek doz bexero kaldı. Onu da alicaz en son 2092 TL idi
alparslanozyildiz BuzluLatte aşı olduktan sonra herhangi bir sorun yaşadınız mı bazıları rota aşısını çok zor atlattıklarını söylediler
Bebegim3535 alparslanozyildiz maddi durum kötü olsa bile başka şeylerden kısıp yaptırılması gerektiğini düşünüyorum çünkü hastalığa yakalanan bir çok bebek ve çocuk gördüm çok zor atlatiyorlar. Bu iki asi çok önemli
mahirbebek Bebegim3535 bu aşılar ne zaman yapılıyor ki bide sağlık ocağında yapmıyorlar mı kimse bize birşey demedi bununla ilgili bebeğim 3 buçuk aylık
dila93 alparslanozyildiz daha yeni yaptırdık bexero +nimenrix + rotarix 5400 tl Istanbul özel hastanede
Maka_Paka Yaptırdık, fakat şöyle bir saçmalık var asgari ücretle geçinen insanlar varken niye bu aşılar özel. Onların bebekleri bebek değil mi ? Üzülüyorum.
EbruBoluKaya Rotayı Salı günü yaptırdık 5.ayda da hem rota 2.doz olacak hemde menenjitleri başlayacağız
mamas_boy alparslanozyildiz hayır aksine rotada hiçbir şey olmuyor. ama menenjit aşılarını aynı anda yapıyorlar. onlar benim oğlumda ateş yaptı baya gece.
gunes0312 alparslanozyildiz biz rotanın ilk dozunu yaptırdık ağızdan veriyorlar zaten çocukta hiç bir sorun yapmadı
Gmzcbt21 alparslanozyildiz rotada hiçbir sıkıntımız olmadı bizim. Daha menenjit aşısı olmadık 15 gün sonra olcak. Ama rotada hicbir sorunumuz olmadı.
alparslanozyildiz mamas_boy menenjit ateş vs yapıyor diye duydum rotada da ishal kusma olarak gösteriyor dediler bu yüzden sordum
bengonca Bende yaptırdım. Yaptıralım mı diye düşünmedik bile. Çocuklarımın sağlıkları önemli. Rota aşı dediğimize bakma damla ağzına damlatıyorlar. Çok lezzetli kızlarım bayıla bayıla içti
alparslanozyildiz bengonca ebelerime sorduğum da damla dediler ama bazıları rotayı çok zor atlatıyormuş aşı sonrası keşke yaptırmasaydık falan diyenler de oldu o yüzden tedirgin oldum