ihsa Kızımın ismi Zeynep Umay, eşim Zeynep ismini çocukluğundan beri istiyordu, Umayıda beraber seçtik. Oğlum Murat Kayra. Ben aslında Murat Mertol istiyordum. Murat benim hem vefat eden manevi abimin hemde kayınbabamın ismi, bu yüzden okaydik Kayınbabam hariç. Benim ismim diye koymayın istediğinizi koyun dedi ama iki sevdiğimiz insan diye koyduk. Mertol eşimin ölen ağabeyi ve ben haksızlık olsun istemedim. Eşime direkt abinin adınıda koyalım dedim ama kayınannem kaldıramam ben dedi. Onu üzmek istemedim o yüzden o zaman sen seç dedim. Kayrayı ve Arası çok beğendi. Kayrayı tercih ettik. Ama aklımda hep çocuğumun amcası kaldı. Ve oğlum amcasına benziyor :)