Güzel Anneler sizin bebeklere isimlerini kim verdi memnun musunuz yoksa değil misiniz bebeginizin isimlerinden benimkini eşimin ısrarı ile kayinpederim koydu ama kendi ismi ya da kayınvalidemin ismi değil kizim oldu ve ve kayinpederim kendi babannesinin ismini koydu esimim bana danismadi ve bana söz hakkı vermedi bile :(