seda2452 1 den az oldugunda normal yolla gamile kalmak cok cok zor .asla olmaz degil ama olasilik cok dusuk.ilk.cocukta ben de hemen hamile kaldim.ama 2.de amh im dusmus 0.70 falandi.olmadi 5 sene kendi haline bitaktik hic korunmadim dogal seyler denedim olmayinca tüp yaptik.cok.sukur.oldu.1.denemedi.olmasa bi daha da denemicektik.acikcasi nasip biyleymis diye.siz de istiyorsaniz vakit kaybetmeden bi yola girin.gittikce o deger azalacak cunku.