seda2452 3 ay önce doğum yaptım, kontrole gittiğinde doktorum yumurta rezervimin çok düşük olduğunu 2.çocuk için elimi çabuk tutmam gerektiğini söyledi.29 yaşındayım. Siz olsanız 2.çocuğu ne zaman yapardınız kafam çok karışık
BENOYLEUYGUNGORDUMM seda2452 10-12 aylıkken yapardım ben ne güzel ikisi birlikte büyür sizde ileride rahat ederdiniz
Duygusaljelibon_ seda2452 asla yapmazdım kdkdkd en azından korkmazsın kız hamile miyim vs diye bence şanslısın senin yerinde olmak isteyen kaç kadın vardır kdkdk eğer istemiyorsan başka bebiş bence yapma erken yani aceleye getirme
Yeni_annis seda2452 Başka doktora da görünür eğer oda aynı şeyi söylerse ve bende kendimi çocuk için hazır hissediyosam çok beklemez yapardım .
lceLady seda2452 Bir baska doktora daha muane olun derim Bu bebeginizde gebe kalmak için cok beklediniz mi??
Duygusaljelibon_ Duygusaljelibon_ zaten bebeğin çok küçük ikisi birden zor olur hamileliğin ilerlicek diğer bebişin de yerinde saymıcak ilgi oyun vs yemeği herşeyi istiycek bence çok zor ya
Duygusaljelibon_ lceLady evet ya en güzel korunma yöntemini bulmuş kdkdkd sıfır gerilim sıkıntıya da girmez artık
oylesinebiri_ seda2452 yaa çok erken değil mi 🤔 bence biraz bekleyin en azından 1 yaşını bulsun bende hamileyim şuan kızım da 16 aylık aralarında 2 yaş falan olacak nasıl yapıcam diye düşünmüyor da değilim 😀sizin kararınız 2. İstiyorsanız siz bilirsiniz istemiyorsanız korkmanıza acele etmenize gerek yok o zaman 🙃
Duygusaljelibon_ seda2452 bence kendi kendine aksiyon yaratma mis gibi yumurtaların çökmüş keşke benim de öyle olsa her ay strese girmesem kdkdkd 1 tane yeter Rabbim yavrularımıza uzun ömür versin doğurmak değil önemli olan güzel yetiştirip eğitim verebilmek te rahat yaşatabilmekte diye düşünüyorum
Deletedmom104 seda2452 Pek bilgim yok ama mesela 2 3 sene sonra istediğinizde doğal yolla tutmazsa tüp bebek şansı olmuyor mu, tamamen bilmediğimden soruyorum
Kuzularinanasi seda2452 1 den az oldugunda normal yolla gamile kalmak cok cok zor .asla olmaz degil ama olasilik cok dusuk.ilk.cocukta ben de hemen hamile kaldim.ama 2.de amh im dusmus 0.70 falandi.olmadi 5 sene kendi haline bitaktik hic korunmadim dogal seyler denedim olmayinca tüp yaptik.cok.sukur.oldu.1.denemedi.olmasa bi daha da denemicektik.acikcasi nasip biyleymis diye.siz de istiyorsaniz vakit kaybetmeden bi yola girin.gittikce o deger azalacak cunku.